Om oss!

Publicerad 2014-09-01 19:55:23 i Allmänt,

Hej, nu blir det lite info om oss! 
Vi är två tjejer som är helt kär i skönhet smink o mode, och det är vad våran blogg kommer handla!
 
Börja med om E
Jag är en tjej som älskar att rörar på sig, jag rider och spelar volleyboll bland annat, men även chilla är skönt ibland också. Jag håller gärna på med smink, mode och design på fritiden. Mode tycker jag det är kul att kolla vad som är inne och göra om det lite mer till min smak. Musik lyssnar jag på väldigt ofta det gör mig glad kan säga, man kommer in i en värld för mig. Jag älskar ockå att kolla på Youtube videos, det kan vara från sminkvideos till roliga klipp! Men nu när skolan börjar är det väldigt fullt upp för mig,
men kommer att komma mer inlägg från mig, nu fram ut!
 
B
Jag är en tjej som gillar att ta det mer lungt men även att gå ut att springa då och då eller att gå till gymmet. Jag älskar att sitta å mysa till series (speciellt pll) och kolla på Youtube. Jag gillar vara med kompisar också.  
Jag tycker också om att styla hår, speciellt när jag lär mig något nytt, jag tycker om allt från flätor till lockar. Jag älskar musik, smink och jag gillar mode också men kollar inte dirket vad som är "inne". Jag brukar gå efter min "egna" still, men det kan vara svårt ibland och hitta sin egna still tycker jag. För det känns som alla har en liknande still.
Men tillbaka till ämnet!
Jag kommer förska lägga ut ett inlägg minst varanan dag!
 
 
 
 
 
kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela