empties skönhet #1

Publicerad 2014-10-12 12:30:00 i Skönhet,

Hej! Nu tänkte jag göra en empties och det kommer vara både min (E) & B:s produkter.
 
 
1. En kräm deo från "dove" och den är i doften "cucumber&green tea", den luktar super fresht  Jag kommer nog  köpa den igen.
 
 
2. En lätt moisturizer kräm från "shiseido" och den är super bra, jag kommer att köpa en ny!
 
 
3. En serum till ögonen från "clinique", serumet gör så det tar bort mörk ringar runt ögonen. Jag rekommenderar den jätte mycket! 
 
 
4. En sminkbort tagning  från "lancome" jag tyckeet sådär om den för att jag får mycket finar av den för den är ganska olig och fettig. Jag föredrar mer krämiga sminkbort tagnings medel.
 
 
5. En ansiktvatten från "clear start" den uppfriskar och regör ansiktet. Jag har redan köpt den i stor falska!   
 
 
6. En till moisturizer kräm från "sensai" en jätte bra och den är lagom tjock och absoult inte olig eller fettig! Jag rekommendera och kommer kanske köpa en ny fram över.
 
 
7. En hand sprit från "apoteket" jag rekommenderar den super mycket och jag kommer köpa mycket mer av dom.
 
 
8. Sista produkten är ett dry shampoo från "batiste" i doften cherry, rekommenderar den sådär man blir väldigt vitt i hår botten bara.
 
 
 
 
Kram// E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela