♡ MIN HUDRUTIN ♡

Publicerad 2014-08-31 22:47:26 i Skönhet,

Heeeeej,
 
På morgonen gillar jag börja med att tvätt ansiktet med min tvätt fråm Etee Lauder Perfectly Clean.
Efter det så tar jag min Clear Start All Over Toner (mini format)
 
Sedan tar jag min Clear Start Daytime Treatment (mini format)
 
Då tar jag min Clear Start Matte Moisturizer (mini format)
 
 
Efter en LÅÅÅÅNG dag i skolan älskar jag att komma hem och tvätta av mig sminket men innan det brukar jag ta en Make up remover men det brukar varjera sig så jag lägger ut ingen bild på det men jag tvättar med samma tvätt som förur men Etee Lauder.
 
Efter det tar jag min Clear start All Over Toner 
 
Sedan tar jag min Kanebo Silk Emulsion Light
 
Innan jag går och lägger mig tar jag en sådanna tuss från Apolivia med scrubb (inte så viktigt
 
På dessa tussar tar jag på Clinque Clarifylling lotion 2 (anisktvatten)
 
 
Sedan fuktar jag med Clear Start Night Treatment
 
Sen lägger jag på Clear Start Emergance Spot Fix om jag har nån finne
 
 
//B
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela